QUIZAVOND VRIJDAG 22/03/2024

Het is met veel plezier dat we jullie willen uitnodigen voor een opwindende en leuke Quizavond bij onze tennisclub! We zijn ervan overtuigd dat dit evenement een geweldige gelegenheid zal zijn om onze clubbanden te versterken en samen plezier te hebben, zelfs als we even niet op de tennisbaan staan.

Hier zijn de details van de Quizavond:

Datum: 22 maart 2024

Tijd: 20u00 (deuren openen 19u00)

Vorm een team van 4 tot 6 personen en stel je kennis op de proef in verschillende categorieën. De inschrijvingskosten bedragen slechts 20 euro per team. Graag ter plaatse betalen.

Het is een geweldige manier om je hersenen te laten kraken en je competitieve geest te laten zien!

Het beste deel? Naast de eeuwige roem die je kunt verdienen door de slimste ploeg te zijn, is er ook een prachtige wisselbeker te winnen. Wees voorbereid op een spannende strijd tussen de teams en maak kans op deze felbegeerde trofee.

Om je team in te schrijven, vul je dit online formulier in vóór 15 maart 2024.

Laten we samen een onvergetelijke avond beleven vol plezier, lachen en uitdagingen. Aarzel niet om vrienden en familieleden buiten de tennisclub uit te nodigen om mee te doen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

We hopen jullie allemaal te zien op onze Tennisclub Quizavond en kijken uit naar een geweldige tijd samen.