B. LEDEN BOOM TENNIS met GASTSPELER

Hou rekening met de PRAKTISCHE AFSPRAKEN

Gastspeler(s):

Als lid van Boom Tennis of Tennis Vlaanderen ben je verzekerd tegen sportongevallen. Met een gratis account als niet-lid bij Tennis Vlaanderen ben je niet verzekerd bij sportongevallen.

Voorwaarden:

• Elk LID heeft het recht 5x per seizoen 1, 2 of 3 gastspelers te inviteren.
  • Een gastspeler kan tot een maximum van 5x per seizoen uitgenodigd worden door één of meerdere leden.
  • Het lid maakt deze online terreinreservatie. De vergoeding bedraagt € 8 per gast per uur én meteen online te betalen.
  • Wijzigen en/of verwijderen van de reservatie met gastspeler kan ten laatste 2 uur op voorhand, hiervoor is het lid van KBTC verantwoordelijk.
  • Wie betaalde, krijgt het bedrag terugbetaald bij tijdige annulering.
  • Een begonnen gereserveerd uur dat door weersomstandigheden niet uitgespeeld kan worden, wordt niet terugbetaald.

Hoe reserveren met gastspeler(s)?
Ga naar online terreinreservatie en LOG IN met je TVl-lidnummer of e-mailadres en paswoord.
Klik op ‘INLOGGEN’.
Klik in het datumrooster op welke dag je wil spelen.
Klik daarna op de dagplanning wanneer en op welk terrein je wil spelen.
Naast ‘Speler1’ verschijnt jouw naam en +
Vervolgens klik je op +  en begin je de naam van de 2de speler / gastspeler te tikken, van zodra de juiste naam verschijnt aanklikken.
En voor dubbelspel zo verder voor speler 3 en 4.

Kijk op de rooster of alle gewenste spelers vermeld staan en klik onderaan op 'Online betalen en reserveren' én betaal.
Reservaties voor slechts 1 of 3 spelers zijn onmogelijk.

Elk lid kan tegelijkertijd 2 soorten reservaties maken ook met gastspeler(s).

1. DAGRESERVATIE:
    Een 'dagreservatie' kan men slechts 48 uur voor het gewenste aanvangsuur maken. In die periode is men beperkt tot slechts één dagreservatie.
    Van zodra het eerder geboekt speeluur voorbij is, kan men opnieuw een dagreservatie maken voor de komende 48 uur.
    Dit kan op alle terreinen.
    Aandacht: op terrein T9 is de mogelijke duurtijd: 1 uur. Gelieve het einduur aan te passen.
  2. RESERVATIE OP TERMIJN:
    Een ‘reservatie op termijn’ kan men 15 dagen voor het gewenste tijdstip maken. In die periode is men beperkt tot slechts één ‘reservatie op termijn’.
    Van zodra het eerder geboekt speeluur voorbij is, kan men opnieuw een ‘reservatie op termijn’ maken voor de komende 15 dagen.
    Dit kan enkel op de terreinen T5 en T6.

Contact: info@tennisclubboom.be