TENNIS HAPPENING

VOOR WIE

Voor alle leden 12+

TENNIS HAPPENING DATA 2024:

31 maart,
7, 14, 21, 28 april,
5, 12, 19, 26 mei,
2, 23 juni,
7, 14, 21, 28 juli,
4, 14 augustus,
1, 8, 15, 22, 29 september

Vanaf 10u30 t/m 12u30 (aanwezig om 10u20)

DOEL
Het 1ste uur wordt er getracht 'gemengd' te spelen. Onder gemengd te verstaan: zowel de betere, als de startende, als de gevorderde spelers, zowel dames als heren, afhankelijk van de aanwezigen.
Aldus hopen we ook de startende/minder ervaren leden te stimuleren, te integreren en hun ervaring op wedstijdniveau te helpen verbeteren.
Het 2de uur wordt er geprobeerd om spelers van +/- gelijk niveau op te stellen.
Uiteraard hangt dit af van de aanwezigen en uitmaken wie ervaren is, of minder sterk, blijft moeilijk.
Maar het is de bedoeling dat iedereen aan bod komt en zich amuseert!

HIER INSCHRIJVEN

EXTRA AFSPRAKEN
Om het in goede banen te kunnen leiden, gelieve op voorhand in te schrijven tot zaterdag 18u00.
Indien het aantal deelnemers gekend is, kunnen de nodige terreinen gereserveerd worden.
Late beslissers, die niet zouden ingeschreven hebben, mogen zich op zondag ook aanbieden en zullen kunnen meespelen, maar bij een maximale terreinbezetting wellicht maar 1 u.

PS: Leden die op zondag apart willen spelen (en dit misschien al jaren doen), kunnen ook nog terecht. Ook met deze leden wordt wel degelijk rekening gehouden.

contact: kbtc.sport@gmail.com

Welkom!