INFO SPONSORING

Al onze sponsors staan vermeld op onze website, klik op hun naam en je wordt 'gelinkt' naar hun website.
Hun reclamebanners hangen op de omheining rondom onze terreinen.
Het wordt uiteraard geapprecieerd dat onze leden proberen om deze firma’s zoveel mogelijk te steunen en/of mee hun naambekendheid trachten uit te breiden.
Steun onze sponsors!! Bedankt.

Geïnteresseerde sponsors:
Firma’s die interesse hebben om publiciteit te maken op onze club om alzo onze club te steunen, kunnen hiervoor contact opnemen met Etienne:
info@tennisclubboom.be of  0475 28 18 79

Wij hebben verschillende (sponsor)mogelijkheden, deze zijn verkrijgbaar op aanvraag.

Onze club is gevestigd in het gemeentelijk park van Boom, naast het voetbalterrein van Rupel Boom. Wij tellen 400 à 500 leden uit de Rupelstreek. Onze ploegen spelen interclub competitie tegen ploegen uit gans de provincie Antwerpen.

Het voetbalterrein ligt vlak bij en heel wat voetbalsupporters passeren langs de tennisclub. In het park van Boom zijn dagelijks vele wandelaars, joggers ... enfin de ideale potentiële klanten'vijver' voor een firma en een uitstekende gelegenheid om de aandacht op jullie te vestigen.

Het kan een opportuniteit zijn voor jullie; wij werken al met verschillende firma’s die bij ons publiciteit maken. Deze staan vermeld op onze website en hun reclamebanners hangen rondom onze terreinen. Regelmatig worden hun logo’s getoond op het TV-scherm in ons clublokaal.
We vermijden wel om er firma’s bij te nemen die in dezelfde sector werken.

Aanbrengen nieuwe sponsors:
Leden die een zelfstandige zaak hebben en via onze club eventueel publiciteit willen maken om aldus zo onze club te steunen, kunnen steeds contact opnemen met Etienne.
Leden, wiens werkgever eventueel interesse heeft om via publiciteit onze club te steunen, idem: contacteer Etienne