CLUBKAMPIOENSCHAP JEUGD 2024

Dit jaar kan je weer inschrijven voor leuke wedstrijdjes onder de noemer "clubkampioenschap". De winnaars van de reeksen worden bekroond als clubkampioen op ons 'EINDESEIZOENSFEEST' zondag 29 september 2024 (vanaf 16u00).

Alle reeksen zullen in poulevorm doorgaan. Dit betekent dat elke speler tegen elke andere speler van die poule zal moeten spelen, dit met een maximum van 6 wedstrijden per poule. Indien we meer inschrijvingen ontvangen, zullen er 2 poules geloot worden voor 1 reeks. (b.v. als er 8 spelers zijn ingeschreven, zullen er 2 poules worden opgemaakt van 4 spelers en dus 3 wedstrijden.)

We organiseren een speelperiode van 12 weken om te wedstrijden te spreiden over het seizoen:

Clubkampioenschap JEUGD van 1 juli t.e.m. 22 september* (inschrijven kan t.e.m. 30 juni).
* met uitzondering van 16 tot en met 25 augustus gedurende het dubbeltornooi.

Inschrijven kan via Tennis Vlaanderen door HIER te klikken, en als je voldoet aan volgende punten:

• Je beschikbaar bent gedurende de speelperiode.
  • Je akkoord gaat met het wedstrijdreglement (hieronder terug te vinden).

ENKEL JEUGD

• ORANJE (2015 2016)
  • GROEN (2013 2014)
  • GEEL (2009 2010 2011 2012)

Reglement clubkampioenschap

1. Enkel leden binnen de aangegeven leeftijdsklassen van Kon. Boom Tennis Club kunnen deelnemen aan het clubkampioenschap (zowel 1ste als 2de lidmaatschap is toegelaten).
  2. Alle wedstrijden moeten gespeeld worden tijdens de voorziene periode van het tornooi.
  3. Een persoon kan voor meerdere reeksen inschrijven met een maximum van 2 reeksen voor dezelfde speelperiode.
  4. Voor wedstrijden die niet gepland geraken of uitgeregend zijn en niet meer herpland geraken binnen de speelperiode wordt geen winnaar opgetekend.
  5. Je moet steeds je wedstrijden plannen met je tegenstrevers en altijd reserveren in het reservatiesysteem. Wedstrijden kunnen worden gereserveerd op alle terrein, het betreft een normale reservatie. Er wordt gebruik gemaakt van een tijdslimiet, waarbij er één uur wordt gespeeld en spelletjes worden doorgeteld. Dit betekent dat de speler die na 1 uur de meeste spelletjes heeft gewonnen, de wedstrijd wint (b.v. 8-7).

contact: kbtc.sport@gmail.com