FAMILY HAPPENING ZO 01/08/2021

ZONDAG 01/08/2021 !

Van 1400 tot 16u00.

Het wordt een namiddag voor klein en groot, jong en oud, met veel tennis.
Zowel voor leden als niet-leden. Iedereen is welkom!
Ouders, kids, familie, buren of vrienden van leden, hoeven geen lid te zijn om te kunnen deelnemen.

Kids uit ‘wit-lichtblauw-blauw-rood’ (3j tot 9j) kunnen deelnemen aan sportieve parcours en keileuke tennisspelletjes samen met hun ouders en trainers.

Spelers uit ‘oranje-groen-geel (10j tot 18j) én volwassenen kunnen met elkaar tennissen en deelnemen aan leuke tennisspelletjes.

We organiseren deze namiddag voor heel de familie, buren en vrienden, zo kunnen jullie ‘kids en volwassenen’ ervaren hoe leuk ‘samen tennissen’ kan zijn.

We rekenen op jullie sterke betrokkenheid. Jong neemt oud mee of oud neemt jong mee. Er kan enkel ingeschreven worden in duo’s om de dag vlot te laten voorlopen.

Deze activiteit is GRATIS!
Iedereen is welkom om er een gezellige FAMILY HAPPENING van te maken.
Niet iedereen hoeft dus lid te zijn!
Jong en oud, leden nodigen niet-leden uit voor een gezellige sportieve namiddag!

Om voorbereidingen te treffen is het aangenaam te weten met hoeveel we zullen zijn.
Graag online inschrijven en de namen + geboortedatum opgeven a.u.b.?
Wie geen racket(je) heeft, kan er één lenen van de club.
Trek een sportieve outfit aan en tennisschoenen.

HIER INSCHRIJVEN in a.u.b.?

Veel plezier!