OPENING SEIZOEN 24/03/2024

Het zomerseizoen staat voor de deur en dit vieren we op zondag 24 maart 2024!

Wanneer?

24/03/2024 vanaf 15u00 tot... Later aansluiten is mogelijk.

Wat?

Alle leden van tennisclub Boom zijn welkom om gezellige dubbeltjes te komen spelen. We spelen dubbeltjes volgens het concept "up and down". Jullie vormen teams van 2 en hebben als einddoel om zo hoog mogelijk te eindigen in de ranking. Wie wint, gaat een plek naar boven. Wie verliest, gaat een plek naar beneden. De dubbel teams worden ter plaatse opgesteld, zo kunnen er evenredige teams worden samengesteld. We spelen steeds dubbeltjes van 30 minuten, met daarna een kwartiertje pauze. Op het einde van de dag kijken wie er helemaal bovenaan is geëindigd.

Inschrijven?

Inschrijven is verplicht en kan vanaf 12 jaar.  Indien je later of vroeger door moet gelieve dit te vermelden in het inschrijvingsformulier zodat wij alles vlot kunnen plannen.

HIER INSCHRIJVEN

Eten?

Onze uitbating voorziet een lekker snack om tijdens of na het tennissen te nuttigen:

• Classic Thiem Burger: Hamburger, (ajuin, sla, tomaat) + saus naar keuze - €5,00
  • King Roger Burger: Kaas, hamburger, (ajuin, sla, tomaat) + saus naar keuze - €5,00
  • Royal Mertens bacon: Spek, hamburger, (ajuin, sla, tomaat) + saus naar keuze - €5,00
  • Broodje Mexicano + saus naar keuze - €5,00
  • Zakje friet - €3,50