MUTUALITEITEN

TUSSENKOMST LIDMAATSCHAP/ABONNEMENT VIA MUTUALITEITEN
De mutualiteiten doen een tegemoetkoming om het sporten in een sportclub te bevorderen.
Deze bijdrage varieert van € 12 tot € 30 naargelang de mutualiteit.

WERKWIJZE:
Je hoeft geen in te vullen document van uw ziekenfonds binnen te brengen.

Spelers die een clubabonnement aanvragen krijgen na betaling van het abonnement automatisch een attest voor de mutualiteit.

Het attest  is te downloaden zodra het volledige bedrag voor het abonnement betaald is.

Je kunt het attest downloaden op 3 manieren:

• Zodra je abonnement geactiveerd wordt, ontvang je van Tennis Vlaanderen een mail met daarin een link naar het attest.
  • Via het spelersdashboard op de website:
    • Log in op de website van Tennis Vlaanderen en ga naar het spelersdashbord.
    • Scrol naar het blokje clubabonnementen -->  klik door op het i-icoontje --> klik vervolgens bij attest  mutualiteit op 'Downloaden'.
  • Via de app:
    • Log in in de app --> ga naar club --> zoek het gewenste attest.
    • Klik op 'Attest mutualiteit bekijken'

Bezorg het attest aan je ziekenfonds en het bedrag van tussenkomst wordt op je rekening overgeschreven.

contact: info@tennisclubboom.be