PERSOONLIJKE GEGEVENS

Beste leden,

Om een vlotte communicatie en correcte administratie te bevorderen, willen we jullie vragen om je gegevens bij Tennis Vlaanderen na te kijken en eventueel aan te passen. Dit is niet enkel gemakkelijk voor  jullie clubbestuurders doch ook essentieel indien je bijvoorbeeld een verzekeringstussenkomst wil bekomen na sportongeval.

Het is belangrijk dat jouw ledengegevens correct en up to date zijn.

Hoe doe je dat?

Ga naar --> Tennis Vlaanderen dashbord en log in

Breng je aanpassingen aan per rubriek en daarna opslaan:

Profiel : het is van belang voor een vlotte communicatie dat minimum een correct woonadres, GSM en E-mailadres zijn opgegeven. Uw rijksregisternummer dien je eveneens in te vullen om  een terrein te kunnen reserveren.

Indien het (jeugd) lid zelf geen GSM of e-mailadres heeft, is het van belang dat de GSM en e-mailadres van de contactouder wordt aangegeven als eigen gegevens. Deze gegevens worden gebruikt als communicatiemiddel voor mailings, je te informeren betreffende je inschrijving en deelname aan, Fundays  of de Tennis Tour Junior of een ander evenement. Vandaar dat we de belangrijkheid nogmaals willen onderstrepen.