PRAKTISCHE INFORMATIE

• Elk tenniskamp gaat van start om 9u00 en eindigt om 16u00.
  • Elke halve dag tenniskamp gaat van start om 9u00 en eindigt om 12u00.
  • Elke dag van tenniskamp 1 2 3 kan er indien nodig beroep gedaan worden op opvang vanaf 8u00 en/of opvang tot 17u00. Wanneer u hier graag gebruik van maakt, gelieve dit aan te vinken op het inschrijfformulier.
  • De opwarming van het tenniskamp gaat van start om 9u00 en we sporten telkens tot 16u00.
  • Alle deelnemers brengen hun LUNCHPAKKET mee en eten samen met de trainers op de club.
  • Gelieve dagelijks ook voldoende water, een gezonde snack, zonnecrème en bescherming (zoals een petje) te voorzien. De trainers kijken erop toe dat iedereen voldoende de tijd neemt om te eten, te drinken en te rusten. De allerkleinsten worden tijdens de pauze telkens ingesmeerd tegen de zon. Tijdens de lunch wordt er door de club voldoende water voorzien.
  • Deelnemers brengen hun racket mee en dragen sportieve (club)kledij en tennisschoenen. Wie nog geen racket heeft kan er een lenen van de club.
  • Reservekledij in de sportzak voor de allerkleinsten kan zinvol zijn.
  • Voor alle deelnemers ook graag regenkledij voorzien bij slechte weersvooruitzichten.
  • Graag bij het ophalen van de kids even een seintje geven aan de trainer die de opvang verzorgt. Zo houden we overzicht of iedereen goed werd opgehaald.
  • Ga je zelfstandig naar huis, dan hoef je dat in het begin van het tenniskamp maar 1 keer te vermelden en is het in orde voor het volledige tenniskamp.
  • Elke dag wordt er door onze gediplomeerde trainers een leuke mix van tennis en andere activiteiten voorzien.

Programma: tenniskamp 1 2 3

• 08u00 - 09u00 opvang
  • 09u00 - 12u00  tennis & omnisport
  • 12u00 - 13u00 lunch
  • 13u00 - 16u00 tennis & omnisport
  • 16u00 - 17u00 opvang

Programma: halve dag tenniskamp  3  ( enkel voor GEEL )

• 08u00 - 09u00 opvang
  • 09u00 - 12u00  tennis & omnisport

Programma: competitiestage 5

COMPETITIESTAGE voor  oranje U9 - groen U11 - geel U13 - U15 - U17

ma 19 - di 20 augustus 2024: van 10u00 tot 12u30 (geen opvang wel wedstrijdbegeleiding)

• voor jeugdleden oranje U9 - groen U11 - geel U13 - U15 die deelnemen aan onze Piccobello Tennis Tour Junior. Deelname aan De Tennis Tour Junior is gratis.
  • voor jeugdleden U 17 die deelnemen aan Van Den Bril Dubbel Tennis Tour
  • vooral tactiekgerichte training waarin o.m.:
    • opslag en terugslag - punt opbouwen - drukken, aanvallen en scoren waar het kan en verdedigen waar het moet
    • opkomen en netspel (positie aan het net)
    • wat zijn juiste en foutieve tactische keuzes
    • namiddag: wedstrijdbegeleiding en wedstrijdanalyse