JEUGDVRIENDELIJKE TENNISCLUB 2024

'Jeugdvriendelijke tennisclub 2024', dit is het kwaliteitslabel dat we in 2024 mogen dragen.
Dit kwaliteitslabel wordt jaarlijks uitgereikt in het kader van het TVl-Jeugdfonds.
Het TVl-Jeugdfonds is een actie, georganiseerd door Tennis Vlaanderen in samenwerking met de Vlaamse overheid, met als doel de kwaliteit van het jeugdtennis op een nog hoger niveau te brengen.
Het TVl- Jeugdfonds beoordeelt de jeugdwerking in de tennisclubs door scores te geven op diverse criteria zoals lessenaanbod, jeugdactiviteiten, trainersteam, prestaties en deelnames in de Tennis Tour Junior en Tennis Interclub Junior, deelnames in de Fundays, jeugdklassementen e.a.
In 2023 werd vanuit het Tennis Vlaanderen Jeugdfonds onze club gelabeld als 'JEUGDVRIENDELIJKE TENNISCLUB 2024' !
Tennis Vlaanderen feliciteert onze club voor de inspanningen die we geleverd hebben om een kwaliteitsvolle jeugdwerking neer te zetten.
'Jeugdvriendelijke tennisclub 2024': we zullen dat label niet alleen dragen, we willen dat ook voor elk jeugdlid zijn, van kleuter tot tiener!
Met een ruim aanbod van tennislessen, trainingen, en heel wat activiteiten in samenwerking met de jeugdcommissie en tal van gemotiveerde gediplomeerde trainers, willen we zoveel mogelijk jeugdleden bereiken in een jeugdvriendelijke omgeving.
We staan klaar om het seizoen 2024 aan te vatten!

De jeugdwerking.