C. OPEN VERHUUR

Hou rekening met de PRAKTISCHE AFSPRAKEN

Open verhuur - reservatie enkel door niet-leden

Niet-leden van Kon. Boom Tennis Club kunnen eveneens een terrein reserveren.

Er zijn 2 mogelijkheden:

• De leden die aangesloten zijn bij een andere tennis- en/of padelclub. Deze zijn automatisch aangesloten bij Tennis Vlaanderen.
  • De niet-leden (geen lid van een tennis- en/of padelclub). Een account aanmaken als niet-lid bij Tennis Vlaanderen is noodzakelijk. Hiermee kan je later steeds reserveren via 'Open verhuur'.

Als lid van Boom Tennis of Tennis Vlaanderen ben je verzekerd tegen sportongevallen. Met een account als niet-lid bij Tennis Vlaanderen ben je niet verzekerd bij sportongevallen.

Voorwaarden:

• Aantal reservaties in te plannen: 1 gelijktijdige reservatie.
  • Aantal dagen op voorhand te reserveren: van 0 tot 7 dagen, steeds aanvangen op het half uur.
  • Te reserveren terreinen zijn 7 of 8.
  • Wijzigen en/of verwijderen van de reservatie kan ten laatste 2 uur op voorhand.
  • De betaler ontvangt het bedrag terugbetaald bij tijdige annulering.
  • Een begonnen gereserveerd uur dat door weersomstandigheden niet uitgespeeld kan worden, wordt niet terugbetaald.
  • Het terrein betreden is enkel toegelaten met max. 4 spelers.
  • Draag sportkledij en geschikt schoeisel om op gravel te spelen!
  • Na afloop van het speeluur dient het terrein door de huurders geveegd te worden en in nette staat achtergelaten te worden.

Hoe reserveren?
Ga naar online terreinreservatie  en LOG IN met je TVl-lidnummer of e-mailadres en paswoord als lid of 'ongebonden sporter'  bij Tennis Vlaanderen.
Klik op ‘INLOGGEN’.
Klik in het datumrooster op welke dag je wil spelen.
Klik daarna op de dagplanning wanneer en op welk terrein je wil spelen. Swipe om Terrein 7 of 8 te kunnen zien.
Naast ‘Speler1’ verschijnt jouw naam.
Klik onderaan op 'Online betalen en reserveren' én betaal.
Deze reservatie op jouw naam is geldig voor voor max. 4 spelers.

Lukt het je niet online te reserveren?

• Indien de cafetaria open is: telefonisch 03 888 01 88 of in de cafetaria zelf en dan ter plaatse € 16 per uur/per terrein betalen. Er wordt u dan een terrein toegewezen.
  • Indien de cafetaria gesloten is: reserveren per e-mail: info@tennisclubboom.be
    Vermeld in de mail je naam + voornaam + gsm nr. + dag en datum + het gewenste speeluur (op het half uur).
    Dan ontvang je per e-mail je terreinnummer en de tennisclub reserveert via de computer dit terrein.
  • Betaling: Na bevestiging van de tennisclub, onmiddellijk € 16 per uur/per terrein betalen volgens de uitleg die in deze bevestigingsmail zal staan.
  • Het is absoluut verboden de tennisterreinen te betreden zonder bevestigde reservatie.

Meer inlichtingen nodig?

Contact: info@tennisclubboom.be