WALK FOR LIFE

Op 11 november wandelen we opnieuw voor het goede doel: een organisatie van de sportdienst en sportraad in samenwerking met WSV Schorrestappers.

Starten kan tussen 8u en 15u aan de kantine van Kon. Rupel Boom FC, parkstadion gelegen in de Acacialaan. De laatste aankomst is voorzien tegen 17u. Deelnemers kunnen kiezen voor verschillende afgepijlde wandelingen tussen 6 en 26 kilometer.

Walk For Life wandelt opnieuw voor de Welzijnsschakel Boom, een vereniging die zich inzet voor de kansarmen in onze gemeente. Deelnemen kost 1,5 euro/persoon (voor leden van de wandelsportfederatie) of 3 euro/persoon voor niet-leden.

Kan je niet wandelen maar wil je het evenement toch steunen? Kom dan iets drinken of eten, alle inkomsten gaan naar de Welzijnsschakel.

Voor meer info: neem contact op met de sportdienst.

Helpende handen ?

Beste sportievelingen,

Voor de jaarlijkse Walk for Life (zaterdag 11 november) zoeken wij nog enkele helpende handen.

Hebben jullie tijd en zin om ons te ondersteunen tijdens dit evenement ten voordele van het geode doel? Stuur me dan snel een mail!

We zoeken nog mensen voor volgende tapdiensten in de kantine van Rupel Boom (Parkstadion):

• tussen 7u en 10u30
  • tussen 10u en 14u