UITBATER CAFETARIA GEZOCHT

Kon. Boom Tennis Club vzw zoekt nieuwe uitbater:

Kon. Boom Tennis Club vzw is op zoek naar een gemotiveerde zelfstandige uitbater (eventueel in bijberoep) voor haar cafetaria, met uitgeruste keuken, gelegen in het Park van Boom.

Kon. Boom Tennis Club vzw staat voor een toffe, gezellige, recreatieve en familiale tennisclub met 8 verlichte buitenterreinen (waarvan 4 all weather terreinen) + 1 miditerrein. Met een sfeervolle cafetaria + terras in een groene omgeving.

Periode: zomerseizoen, loopt van 01/04/2022 tem 30/09/2022.

Uitbaten cafetaria van de tennisclub, incl. bereiden van kleine maaltijden. Mogelijkheid om de cafetaria uit te baten als eetcafé (er is geen permanente horecazaak in de parkomgeving). Horeca ervaring is uiteraard een pluspunt, enthousiasme (algemeen en specifiek voor sport) een vereiste (eventueel voorkeur voor jong gepensioneerd koppel).

Boom Tennis Club heeft:

• een 500-tal leden (enkel zomer)
  • goede clubwerking ter ondersteuning
  • wekelijks en jaarlijks terugkerende evenementen
  • volledig uitgeruste keuken en bar
  • recentelijk vernieuwde cafetaria
  • aantrekkelijke huurvoorwaarden

Je kerntaken:

• aanbieden van een goede service aan de bezoekers en leden
  • respecteren van de openingsuren
  • opbouwen van een cliënteel, gedreven door klantvriendelijkheid
  • reclame maken voor het etablissement door verzorgde bediening
  • afspraken respecteren die met het bestuur gemaakt worden
  • onderhouden van de cafetaria
  • noteren & ontvangen van verhuur gemeente terreinen aan niet-leden

Ben jij de geschikte kandidaat?

• Door je motivatie en gedrevenheid schrikt een gevarieerd takenpakket je niet af.
  • Je hebt horeca ervaring.
  • Je bezit een koksdiploma of hebt personeel dat voldoet aan deze vereisten.
  • Je begrijpt dat je als zelfstandige geen ‘9 to 5’ job hebt, maar dat je klanten de uren mee bepalen.
  • Je bent helemaal in je element door goede service te geven bij het uitbaten van een cafetaria.
  • Je zorgt voor rapportering aan het bestuur.
  • Je bent daarnaast een echte teamspeler? luistert naar collega’s en spreekt zelf klare taal.
  • Je bent proactief, neemt zelf initiatief ter bevordering van het clubleven en gaat geen uitdaging uit de weg.
  • Je hebt voeling met mensen.

Interesse?

Indien je meent dat jij de ideale uitbater bent, graag, reageren per e-mail aan info@tennisclubboom.be
Indien je nog verdere vragen hebt, dan kan je contact opnemen met:

Etienne Herremans,

secretaris 0475 28 18 79