FRIENDS HAPPENING ZATERDAG 14/09/2024

WAT

Alle leden en leden van naburige clubs vanaf 12 jaar zijn welkom om samen te tennissen. Elk uur zullen verschillende dubbel- en/of enkelmatchen gezet worden met deelnemers van verschillende clubs (afhankelijk van het aantal deelnemers). De matchen worden gezet afhankelijk van niveau en er wordt rekening gehouden met vrienden die samen willen spelen.

WANNEER

Zaterdag 14/09/2024
Tennismomenten om 14u30, 15u45 en 17u00
Eten vanaf 18u30

KOSTPRIJS

Deelname aan het tennismoment is helemaal GRATIS.
Deelname aan het eten:

• Steak met frietjes en champignonsaus: € ?
  • Steak met frietjes en pepersaus: € ?
  • Vegetarische schotel: € ?
  • Voor de kids: Kipnuggets met frietjes: € ?
Ter plaatse betalen a.u.b.

PRAKTISCHE INFO

Inschrijven kan naar keuze voor 1 of meerdere tennismomenten met of zonder eten, alsook eten afzonderlijk. Inschrijven is verplicht voor deze activiteit om alles in goede banen te leiden.

Je kan HIER INSCHRIJVEN  t.e.m. 12/09/2024.

Verder zijn kids onder de 12 jaar ook welkom. Ons midi terrein wordt ter beschikking gesteld zodat de kids zich kunnen uitleven tegen elkaar. Verder is het in de speeltuin, naast de tennisterreinen ook fijn om te vertoeven voor de kids.

Welkom!

contact: kbtc.sport@gmail.com