ZATERDAG 23/03/2024 van 10u00 tot 12u00

'Maak kennis met tennis!

Op zaterdag 23/03/2024 zet Boom Tennis zijn deuren open voor jong en oud. Boom TC is een familiale tennisclub voor recreant en competitiespeler. Onze club telt 8 outdoor terreinen + 1 miditerrein en een cafetaria met een gezellig terras. De club is een ontmoetingsplaats voor volwassenen, jeugd, kinderen en hun ouders; een plek waar iedereen zich goed mag voelen, vrienden kan maken en zijn vrije tijd op een gezonde en aangename manier kan doorbrengen in een sfeer van Fair Play  en respect voor mekaar. We organiseren ook tal van activiteiten voor alle leeftijden.

Wil je graag onze visie ontdekken of gewoon leuk een balletje komen slaan bij ons op de club? Schrijf je dan in voor onze gratis initiatielessen georganiseerd door onze tennisschool tijdens de 'OPEN DEUR'.

De initiatielessen duren 45 min en zullen plaatsvinden tussen 10u00 en 12u00.

Iedereen welkom én ook alle clubleden tussen 3 en 99 jaar kunnen niet-leden (vrienden, familie, buren, …)
uitnodigen en -al of niet samen- aan deze ‘OPEN DEUR’ deelnemen.

LOCATIE tennisterreinen Kon. Boom Tennis Club, Acacialaan 6 - 2850 Boom (naast voetbalplein Rupel Boom)

INFORMATIE over de clubwerking en lidmaatschap in de cafetaria van 10u00 tot 13u00

TENNISINITIATIE op de terreinen van 10u00 tot 12u00

Je kan HIER INSCHRIJVEN

Beschikbaarheid kan je ingeven bij inschrijving. Noteer jouw ruimste beschikbaarheid a.u.b., dit geeft de organisatie meer mogelijkheden. Later zullen we je via mail (kbtc.tennisschool@gmail.com) informeren over het aanvangsuur waarop je kan deelnemen.

Benodigdheden voor de initiatieles:

• sportieve kledij en aangepast schoeisel
  • tennisracket voor leden
  • niet-leden die geen racket hebben, kunnen gratis een racket van de club gebruiken
  • tennisballen e.a. materiaal wordt ter beschikking gesteld door de club

Mogelijkheid tot inschrijven voor:

contact: kbtc.tennisschool@gmail.com