MOGELIJKHEID TOT TERUGBETALING BETAALD INSCHRIJVINGSGELD VOOR LESSEN, TRAININGEN OF STAGES.

Is er een mogelijkheid om je betaald inschrijvingsgeld voor lessen, trainingen of stages terug te vragen bij ernstige ziekte en/of lichamelijk letsel?

Een lid dat inschrijvingsgeld voor een lessenreeks, trainingen en/of stages betaald heeft en nadien onverwachts - vóór of tijdens een lessenreeks, trainings- en/of stagedagen - wegens medische redenen (ernstige ziekte, lichamelijk letsel) in de onmogelijkheid is om de lessen en/of stage te volgen, kan - gestaafd door een doktersbewijs - een vraag om terugbetaling voorleggen aan het bestuur.

De club houdt de prijs van de lessenreeksen en stages laagdrempelig.

Na het afsluiten van de inschrijvingen worden de groepen verdeeld en trainers aangesteld op basis van het aantal deelnemers.

Dus niet deelnemende ingeschrevenen terugbetalen, is ook voor de club een financiële aderlating.
De verzekering van Tennis Vlaanderen dekt zulke voorvallen niet.

De club begrijpt uiteraard dat een ziekte of kwetsuur echt een tegenslag is, door niemand gewild of gevraagd, en wil de betrokkenen hierin tegemoetkomen.

Hiervoor hebben we volgende procedure uitgewerkt:
Een lid kan in aanmerking komen voor een gedeeltelijke terugbetaling, indien het minstens 4 opeenvolgende lessen, trainingen of 3 opeenvolgende stagedagen afwezig is (met gefundeerd doktersattest).
Indien de aanvraag wordt goedgekeurd, dan wordt 75% van het bedrag van de gemiste lessen en/of stagedagen terugbetaald.

Iedere eventuele aanvraag wordt INDIVIDUEEL bekeken, geëvalueerd en beslist. Een voorafgaande beslissing voor een bepaald lid heeft niets te maken en kan niet worden ingeroepen voor een andere beslissing voor een andere vraag voor een ander geval van een ander lid.

Hoe aanvragen?
Aanvraag richten aan secretaris Etienne Herremans via
info@tennisclubboom.be met de nodige bewijsstukken erbij.
Etienne zal dan de aanvraag evalueren en eventueel op de dagorde van de volgende bestuursvergadering plaatsen.