Heren: INFORMATIE TOEGANGSCODES & LICHTEN

Beste heren,

Als het tennisgebouw (en de cafetaria) gesloten zijn (bij slecht weer of als er te weinig reservaties zijn), geven we je deze informatie mee:

Procedures om in het tennisgebouw je weg te vinden:

1. Betreft: toegang langs ingangsdeur tennisgebouw, om de gang naar de kleedkamers en het AED toestel te bereiken (deze hangt er enkel tijdens het zomerseizoen, van 01/04 tot 31/03).

Hoe werkt het “codeslot” op de klink van de toegangsdeur, om de gang naar het clublokaal en de kleedkamers te bereiken.

Code om open te doen: 1334.  Dan kan men de klink draaien en kan de deur opengaan. Ik probeer het te verduidelijken met een foto, zie 1ste bijlage ‘codeslot ingangsdeur openen’.
Dus gewoon op de cijfers, achtereenvolgens 1, dan 3, nogmaals 3 en als laatste 4 (de 4 iets langer ‘aanhouden’), en in de klink hoor je een klik en je kan dan de deur opendraaien.
Zo kan je de deur los doen op deze manier.

Nadien, bij het verlaten, klikt de klink automatisch in slot (graag even testen a.u.b., bedankt).

De toegangsdeur terug vastdoen: deze staat nu ingesteld om automatisch vast te klikken. Indien dit niet zou werken, dan op het achterste, alleenstaande knopje drukken. Zie afbeelding onderaan.
Dan licht er even een rood lichtje op en de klink is vergrendeld. Best nog even proberen, de deur mag niet meer open gaan.

Op deze manier kan je dus ook, in geval van nood, de AED defibrillator bereiken (hangt links vooraan in de gang in het vierkante kastje aan de muur).

1. Toegang herenkleedkamer:

Code om de deur te openen: 1,2,3 en 4: dan gaat de klink open. Bij het toegaan, valt ze onmiddellijk in het slot. Géén code in te geven.

1. Betreft: lichten aandoen op de terreinen T3 & T4 als het clublokaal gesloten is.
    Als de cafetaria zou gesloten zijn, dan kan je op de terreinen T1 t.e.m. T4 zelf de lichten aansteken.

T3 & T4: nadat je de ingangsdeur van het gebouw geopend hebt en de trap naar beneden afgegaan zijt, dan staat er links bovenaan in de hoek een groene en een rode knop.

Als je op de groen drukt, gaat het licht op T3 & T4 aan. De lichten branden ineens op volle sterkte.

T1 & T2: in het kastje dat aan de lichtpaal tussen T2 en T3 hangt, vlak bij het toegangspoortje, kan men - als de lichten op T3 & T4 branden én als die een beetje opgewarmd zijn (d.w.z. minstens 5 min. branden) - de lichten op T1 & T2 aansteken door op de afstandsbediening (die er vast in gemonteerd is) te drukken. Druk op het drukknopje ‘1-2’ en de lichten zullen aangaan.

Reserveer bij voorkeur eerst op T3 of T4, aansluitend pas op T1 en T2. Dit om energie te besparen.

T5 t.e.m. T8: de lichten op deze terreinen kunnen enkel in de cafetaria (door de uitbater) worden aangestoken.
Reserveer bij voorkeur eerst op T5 of T6, aansluitend T7 en T8. Dit ook om energie te besparen.

Nadien, als je dan stopt met spelen en er is niemand meer om verder te spelen, dan binnen in de gang op de rode knop drukken. Dan gaan de lichten uit (als veiligheid: om 23u00 vallen ze automatisch uit).
Bij het buiten gaan, niet vergeten te checken of de buitendeur in het slot geklikt is.

Indien het bovenstaande niet duidelijk is, kan je altijd meer info vragen op info@tennisclubboom.be of telefonisch.

Sportieve groeten,

Etienne